ДЕРАЖНЯНСЬКА РАЙОННА РАДА
[ Головна ] [ ] [ Мій профіль ] [ Вихід ]  [RSS] 23.09.2018

Меню сайту

Деражня
Категорії розділу
Новини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 177

Статистика

Головна » 2018 » Червень » 7 » Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»
10:33
Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр»

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

 

 

 

 

від 6 червня 2018 року № 16/01-06

м. Деражня

 

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради

 

Відповідно до ст.20, 25 Закону України «Про освіту», ст.26 Закону України «Про загальну середню освіту», Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року № 545, враховуючи рішення Деражнянської районної ради від 18 травня 2018 року № 8-24/2018 «Про створення комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Деражнянської районної ради Хмельницької області та затвердження Статуту установи» та рішення від 18 травня 2018 року № 9-24/2018 «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр» Деражнянської районної ради», керуючись ст.55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Оголосити з 7 червня 2018 року конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнняської ради (текст оголошення з порядком проведення конкурсу додається).

 

     2. Затвердити перелік питань на перевірку знань законодавства при проведенні іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради Хмельницької області (додається)

 

  1. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова ради                                                                                     В. Сідлецький

 

 

Додаток

до розпорядження

голови районної ради

від 06.06.2018 року № _16/01-06___

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

Про конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 року №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр», рішення сесії Деражнянської районної ради від 18.05.2018 року № 9-24/2018 «Про затвердження положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради», з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради.

Повне найменування:

– комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради Хмельницької області.

Юридична адреса інклюзивно-ресурсного центру:

вул. Володимира Соломчука, 2, м.Деражня, 32200.

Найменування посади:

- директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради Хмельницької області.

Умови оплати праці:

- посада директора ІРЦ прирівнюється до посад педагогічних працівників. Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

Кваліфікаційні вимоги до директора ІРЦ:

- вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю "Спеціальна освіта", "Корекційна освіта", "Дефектологія", "Психологія" та стаж роботи не менше п'яти років за фахом.

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі та строк їх подання:

- претендент, який виявив бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) у Деражнянську районну раду за адресою: м.Деражня, вул.Миру,13, приймальня такі документи:

– копію паспорта громадянина України;

– письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;

– копію трудової книжки;

– копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

– письмову згоду на збір та обробку персональних даних.

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсному відборі, має право додати до заяви про участь у конкурсі інші документи, не передбачені в оголошенні про проведення конкурсу.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі до 26 червня 2018 року. У разі надсилання документів поштою, датою подання документів вважається зазначена по поштовому штемпелі.

У разі невідповідності наданих документів встановленим вимогам, претенденти на заміщення вакантної посади до конкурсного відбору не допускаються, про що впродовж трьох днів повідомляються претенденти на посаду директора ІРЦ Деражнянською районною радою.

Документи, подані після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.

Усі претенденти, які своєчасно подали документи для участі у конкурсі, письмово повідомляються про прийняте рішення щодо їх кандидатур не пізніше десяти календарних днів з дати закінчення строку подання документів.

Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

- конкурс проводитиметься 2 липня 2018 року о 10 годині за адресою: Деражнянська районна рада, м.Деражня,вул.Миру,13.

Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди.

Кваліфікаційний іспит для директора ІРЦ може проводиться за напрямами:

- знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами;

- знання основ спеціальної педагогіки;

- знання основ управління діяльністю ІРЦ.

Іспит складається з 6-ти питань за напрямками, у вищезазначених пунктах. Загальний час для проведення іспиту становить не більш, як 1 год. 20 хвилин.

Для визначення результатів іспиту використовується така система:

- 2 бали виставляються кандидатам, які в повному обсязі розкрили суть питання; - 1 бал виставляється кандидатам, які розкрили питання фрагментарно;

- 0 балів виставляється кандидатам, які не відповіли на питання.

Кандидати, які за результатами іспиту набрали не менше 6 балів, допускаються до співбесіди.

Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.

Під час співбесіди не ставляться запитання щодо політичних поглядів, релігії, етнічного походження, матеріального становища, соціального походження або питання, які можуть бути розцінені як дискримінаційні.

Перелік вимог, відповідно до яких проводиться співбесіда, визначається конкурсною комісією згідно з умовами проведення конкурсу.

Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:

- 2 бали виставляються кандидатам, які відповідають вимозі;

- 1 бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимозі;

- 0 балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимозі.

Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально та фіксується у відомості про результати співбесіди.

Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.

Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок за кожний етап конкурсу.

Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата за допомогою якого визначається переможець конкурсу.

Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, комісія проводить додатковий аналіз резюме додаючи один бал переможцю. Результат конкурсу визначається шляхом відкритого голосування членів Комісії,

Конкурсна комісія протягом одного робочого дня після завершення співбесіди надає претендентам та засновнику висновок щодо результатів конкурсного відбору.

Кожен претендент може надати обґрунтовані заперечення щодо висновку до структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ не пізніше, ніж через три робочих дні з дати його отримання.

За умови відсутності заперечень від інших претендентів засновник призначає директора ІРЦ, відповідно до вимог законодавства про працю.

Конкурсний відбір визнається таким, що не відбувся, в разі, коли:

- відсутні заяви про участь у конкурсному відборі;

- жоден з претендентів не пройшов конкурсного відбору;

- конкурсною комісією не визначено претендента.

Якщо конкурсний відбір не відбувся, у місячний термін проводиться повторний конкурсний відбір.

За додатковою інформацією звертатись у відділ освіти Деражнянської районної державної адміністрації до начальника відділу освіти Сінькевич Жанни Миколаївни тел. 21345, ел. Пошта Zannysa@i.ua.

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату                                                                              О.О. Подсоха

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

районної ради

від 06.06.2018 року №16/01-06

 

 

ПЕРЕЛІК
питань на перевірку знань законодавства при проведенні іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр» Деражнянської районної ради Хмельницької області

КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
1. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2, 5 Конституція України).
2. Визнання найвищої соціальної цінності України (ст. 3 Конституції України).
3. Форма правління в Україні (ст. 5 Конституції України).
4. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (ст.10 Конституції України).
5. Об'єкти права власності Українського народу (ст.13,14 Конституція України).
6. Найважливіші функції держави (ст.17 Конституція України).
7. Зовнішньополітична діяльність України (ст.18 Конституція України).
8. Правовий порядок в Україні (ст.19 Конституція України).
9. Державні символи України (ст.20 Конституція України).
10. Конституційне право на працю (ст.43 Конституція України).
11. Конституційне право на соціальний захист (ст.46 Конституція України).
12. Конституційне право на охорону здоров'я (ст.49 Конституція України).
13. Конституційне право на освіту (ст. 53 Конституція України).
14. Обов'язки громадянина України (ст.65-68 Конституція України).
15. Право громадянина України на вибори (ст.70 Конституція України).

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ»
1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, корупційне правопорушення (ст.1 ЗУ «Про запобігання корупції»).
2. Визначення термінів: неправомірна вигода, потенційний конфлікт інтересів (ст. 1 «Про запобігання корупції»).
3. Визначення термінів: близькі особи, реальний конфлікт інтересів (ст.1«Про запобігання корупції»).
4. Визначення термінів: спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції, приватний інтерес, виборні особи (ст.1 ЗУ «Про запобігання корупції»).
5. Спеціальна перевірка (ст.56 ЗУ «Про запобігання корупції»).
6. Обмеження спільної роботи близьких осіб (ч.2 ст.27 ЗУ «Про запобігання корупції»).
7. Статус Національного агентства з питань запобігання корупції (ст.4 ЗУ «Про запобігання корупції»).
8. Повноваження членів Національного агентства (ст.7 ЗУ «Про запобігання корупції).
9. Організація діяльності Національного агентства (ст.8 ЗУ «Про запобігання корупції»).
10. Обмеження доступу до інформації (ст.31 ЗУ «Про запобігання корупції»).
11. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища (ст.22 ЗУ «Про запобігання корупції»).
12. Обмеження щодо одержання подарунків (ст.23 ЗУ «Про запобігання корупції»).
13. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів (ст.34 ЗУ «Про запобігання корупції»).
14. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (ст.25 ЗУ «Про запобігання корупції»).
15. Загальні засади запобігання корупції у діяльності юридичної особи (ст.61 ЗУ «Про запобігання корупції»).

ПИТАННЯ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАННЯ РОБОТИ ІРЦ

1.Правовий статус інклюзивно-ресурсного центру.
2. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру.
3. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
4. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
5. Управління діяльністю інклюзивно-ресурсного центру.
6. Матеріально-технічна база ІРЦ.
7. Фінансово-господарська діяльність інклюзивно-ресурсного центру.
8. Кадрове забезпечення ІРЦ.
9. Корекційно-розвиткова робота як складова інклюзивного навчання.
10. Співробітництво та основні принципи командного підходу.
11. Спрямованість психолого – педагогічної допомоги ІРЦ.
12.Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки .
13.В якому разі проходить повторна комплексна оцінка діяльності центру.
14.Вимоги до фахівців ІРЦ.
15.Якими нормативно-правовими документами регламентується робота ІРЦ.

ПИТАННЯ НА ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ ОСНОВНИХ ЗАКОНОДАВЧИХ ДОКУМЕНТІВ В ГАЛУЗІ ІНКЛЮЗІВНОЇ ОСВІТИ

1. Основні законодавчі документи України в галузі інклюзивної та спеціальної освіти.
2. Визначення термінів: інклюзивне навчання (ст.1 «Про освіту»).
3. Визначення термінів: інклюзивне освітнє середовище (ст.1 «Про освіту»).
4. Визначення термінів: особа з особливими освітніми потребами (ст.1 «Про освіту»).
5. Хто приймає рішення про відкриття інклюзивних класів у навчальному закладі? (п.4 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
6. Хто створює умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти (ч.1 ст.19 «Про освіту»).
7. Як здійснюється зарахування дітей з особливими освітніми потребами в навчальний заклад? (п.7 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
8. Порядок організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (п.1 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
9. Які умови повинні бути створені для організації навчання дітей з особливими освітніми потребами в навчальному закладі? (п.3 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
10. Скільки учнів повинно бути в інклюзивному класі? (п.8 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
11. Особливістю навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість. (п.11 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
12. Хто здійснюється психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами (п.6 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
13. Хто складає індивідуальну програму розвитку для дитини?
14. Відповідно яких документів здійснюється навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням (п.10 Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).
15. Які послуги надаються особам з особливими освітніми потребами (ч.4 ст.20 «Про освіту»).

СПЕЦІАЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
2. Особливості роботи вчителя з дітьми, що потребують логопедичної допомоги, в умовах загальноосвітніх шкіл.
3. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу до дітей з порушеннями опорно-рухової системи в умовах інтегрованого навчання.
4. Організація допомоги учням з порушеннями слуху в умовах загальноосвітньої школи.
5. Організація допомоги учням з порушеннями зору в умовах загальноосвітньої школи.
6. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу до дітей з порушеннями інтелекту в умовах індивідуального навчання.
7. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями емоційно-вольової сфери.
8. Організація корекційної роботи з дітьми, що мають порушення емоційно-вольової сфери.
9. Індивідуальне навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку як форма організації корекційно-педагогічного процесу.
10. Корекційна спрямованість як основний принцип організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку.
11. Проблеми соціалізації, соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку.
12. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
13. Особливості змісту та планування корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку.
14. Створення індивідуальних корекційно-розвиткових та навчальних програм для дітей з особливостями психофізичного розвитку.
15. Партнерство закладу освіти та сім’ї дитини з особливостями психофізичного розвитку.

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату                                                                                                                                                                                            О.О. Подсоха

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 214 | Додав: saha | Рейтинг: 0.0/0

Деражня
Пошук

Новини Україна

Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Деражнянська районна рада © 2011      Конструктор сайтів - uCoz